Shop Mobile More Submit  Join Login
Some (crazy) Netherlands cosplay by AnnHolland Some (crazy) Netherlands cosplay by AnnHolland
yeah that`s me XD, do you see the nijntje bunnies on my phone XD
Just some photos to make you laugh XD I seriously hope you do.

APH netherlands from himaruya hidekaz
and the cosplayer is me
Add a Comment:
 
:iconprincesscocoa123:
PrincessCocoa123 Featured By Owner Oct 6, 2013
:iconletmehugyouplz: You're so perfect I could die!!!!
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
waaah thanks so much :iconbrohugplz:
Reply
:iconprincesscocoa123:
PrincessCocoa123 Featured By Owner Dec 22, 2013
I'm like obsessed with Netherlands and you are just so beautiful :iconcryforeverplz:
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Dec 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wah thank you so much, you make me shy. >///< I"m going to do some more Neth cosplay soon
maybe also some Luxembourg. 
Reply
:iconprincesscocoa123:
PrincessCocoa123 Featured By Owner Dec 23, 2013
Yes oh my goodness please.  you are just so perf hnnng
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Reply
:iconprincesscocoa123:
PrincessCocoa123 Featured By Owner Aug 11, 2014
I am way to in love with that cosplay
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thanks you >///<
Reply
(1 Reply)
:iconprincesszelda115:
princessZelda115 Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist
Omg you make a beautiful netherlands!
Really good job!!
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
aww thanks :D :hug:
Reply
:icondutchnyn:
Dutchnyn Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
The world's still spinning coz of the Netherlands ;-)
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
haha yes it is
Reply
:iconpuffin-universe:
puffin-universe Featured By Owner Oct 4, 2013
OMFG YOU MAKE PERF NETHERLANDS
LET ME HUG YOUR FACE

:iconletmehugyouplz:
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
awww thanks, XD I succeeded XD
Reply
:iconpuffin-universe:
puffin-universe Featured By Owner Oct 4, 2013
You succeeded so damn much. I love your cosplay forever. <33
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
awww thanks so much :D
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Nevermind, checked your page.
Hai.
I'm Dutch too. *cheers*
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD lol yay that`s awesome, mede hollander XD
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Uit welke provincie kom je? (Ik ben tweetalig (Nederlands en Engels) dus als ik een beetje vreemd praat... ik schrijf meestal in het Engels xD)
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol, Kom je ook uit Engeland? de Noordoostpolder, Flevoland
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Nee, maar mijn oma wel, en mijn moeder is ook nog Engels docent ^^

Ik woon in het midden van het midden van Utrecht! :D
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wah gaaf, mideen Utrecht gaaf C:
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist General Artist
Uhu :D
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Are you in fact from The Netherlands?
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yep XD
Reply
:iconlots-of-adoptables:
Lots-of-adoptables Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist General Artist
Woo! Other Dutchies on dA! ^^
Reply
:iconannholland:
AnnHolland Featured By Owner Oct 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lmao XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 4, 2013
Image Size
634 KB
Resolution
662×480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
277
Favourites
18 (who?)
Comments
29
×